::Duniamu dan duniaku berbeza::

June 27, 2012

Telefon!!Telefon berbunyi!!

Oh para blogger sekalian!!
Hari ni aku rase hari paling seronok.. Mana tak nye,,my bestfriend call dr Aussie..Lgi un semalam memang dy dah ckp yg dy nak call aku..Aku tunggu lah jugak,,tp aku tak tahu jam berapa dy mahu call..Aku tak kisah pun kalau dy tak nak call sebab aku tahu dy busy..
Lepas tu td sedang asyik aku study konon nya,,tetbe hp aku berbunyi..Dalam hati aku memang agak yang dy akan call..Then bile aku tgk,,memang betul dy yang call..Happy jugak lah sebabnye memang aku perlukan seseorang untuk berborak..


Aku akan ingat waktu ini,,hari ini..Dy call aku :

Incoming call : Withheld number
9:22pm, Wednesday, 27 June 2012
Duration : 43 m 54 s

Dy call aku sebab aku cakap aku ade sumtink nak cter ngan dy..Aku nak cter ngan dy sal sebab aku failkan paper,,borak sal stress,,sal hidup aku and mcm2 laa..Aku suke borak dgn dy ni sebab nye,,dy ni seorang yang memahami,,caring,,baik..Mesti korang pikir bukan2 kan,,x baik tahu buruk sangka..Aku dgn dy just kawan baik je,,Dy ni memang jenis yang suke sgt dngar masalah aku..Dan aku jugak suka dgr masalah dy..Td sebab dy dah call aku,,memang aku cter semua nye lah,,lg pun dy yg tanye ape cter,,xde cter ke??Memang byk lah cter yg aku nak cter..Bile aku cter masalah2 aku kat dy,,aku dpt rasekan yg otak aku rase ringan je sebab dah tak payah nak pikir semua tu..
Aku cter jugak masalah malas aku semua laa..Dy marah aku,,dy pikir jugak pasal mase depan aku ye,,ye laa,,name pun kawan kan,,mesti laa nasihat menasihati..haha

Alhamdulillah,,semenjak dy fly ke Aussie,,selalu jugak dy call aku..Harap2 dy tak lupa asal usul dy laa..Tp aku yakin dy bukan jenis yang mcm tu..Dy ni bukan nye jenis yg senang lupe member..Bg aku,,dlm ramai2 kawan yang aku ade,,dy lah kawan yg paling baik yang pernah aku jumpa..Dy tak pernah merungut walau apa yang aku buat..Dy banyak bg nasihat pd aku..Dan aku terima semua tu..Aku tak pernah menyirap dgn perangai dy..Kaulah yang terbaik dlm hidup aku lepas family aku..



Aku tahu kau busy kat sane kan,,terima kasih lah sebab ambil sikit mase call aku.. :D


Ni laa kawan aku tu,,
Telefon!!Telefon berbunyi!! :D

Sampai sini je laa coretan ngarut aku ye,,ade mase aku cter lg..Skunk ni aku nak teruskan mase study aku..Aku ade mase kurang sehari untuk terus study..Nasiblah esok aku exam petang..Ade gak mase nak study lg pagi tu..Wish me luck for my last paper esok.. :D


No comments:

Post a Comment