::Duniamu dan duniaku berbeza::

June 27, 2012

Last Paper!!

Oh my lovely bloggers!!

Esok aku ade last paper for this 2nd semester..Lepas tu,,genaplah setahun aku bergelar mahasiswa UUM..Tp aku takde mood langsung nak study..Aku skunk sentiase pikir nak balik je..Aku x pikir mende laen dah..Ape yg kat dalam pale otak aku is balik!!balik!!balik!!

Tp nanti habis je exam aku kena stay kat sini plak,,nak tunggu pergi BAKSIS laa plak kan..Kalau nak diikutkan hati aku ni,,memang tak lah aku nak join BAKSIS ni..Nak tahu sebabnye??
Sebabnye,dekat sgt,,BAKSIS kali ni buat dekat Baling,Kedah..Aku dah laa memang study kat Kedah,,buat plak kat Kedah jugak..Memang tak lah aku nak join..tp aku pikir sebab aku JKPS (jawatan kat kolej) je aku join..Kalau tak memang tak lah kan,,bukan aku je mcm tu,,semua JKPS lain pun same je.

Aku balik rumah pun 5hb Julai nanti..Aishh!!lambat lagi kan??tp nak buat mcm mane,,ikhlaskan je lah hati ni nak pergi sane..Walaupun mula2 aku rase seronok laa sebabnye ade kawan aku yg boleh bawak borak2 pun join..tp disebabkan mak dy sakit dan hanya dy je yg free,,so dy laa kena jage mak dy..aku tak kisah pun sebab ye lah,,kalau aku pun,,memang aku utamakan family jugak..aku just doakan supaya mak hang cepat sembuh ye,, Amin =)
Nanti 5hb balik rumah tu,,sesampai je aku kat rumah,,aku nak terus tidur..aku nak cover tidur2 aku yg kat sini..hehe
then aku tak sabar rase nak jumpe dgn ummi,,abah,,angah,,achik ngan adik..
tak lupa jugak,,aku rindu jugak ngan kawan2 aku yg dah lame pun sampai rumah..tak sabar seyh nak kuar lepak-lepak ngan korang,,serious doe..cuti ni aku rase,,aku tak kerja kot..ye laa,,cuti aku pun dlm sebulan lebih je..mana mungkin ade org nak amik aku kerja..
dah laa cuti lambat..nanti kena balik UUM ni awal plak,,ye laa,,nak kena handle bebudak yang intake baru kan..aishh!!harap2 laa bebudak tu nanti ok prangai..kalau tak,,jenuh nak handle,,haha

Sampai sini je laa aq melalut ye,,Ade mase nanti aku update lagi,,hee :))


inilah paper last yang aku nak amek esok..wish me luck guys!! :))
Pada mane2 yang masih ade exam esok dan hari2 akan datang,,aku doakan korang berjaya dan boleh jawab dengan senang..Amin!!



No comments:

Post a Comment